Splošni pogoji storitve

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošno

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.trgovina.delamaris.si, pravice in obveznosti uporabnika oz. kupca in upravljavca spletne trgovine ter urejajo pravna razmerja med njima. 

spletno trgovino upravlja in ponudnik izdelkov je Pivka perutninarstvo d.d., Kal 1, SI-6257 PIVKA, matična številka: 5151406, davčna številka: SI59309083 (v nadaljevanju ponudnik).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.trgovina.delamaris.si, pravice in obveznosti uporabnika oz. kupca in upravljavca spletne trgovine ter urejajo pravna razmerja med njima.

Pogoji poslovanja spletne trgovine Delamaris so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot),  Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter drugimi povezanimi predpisi.

Z uporabo spletne strani www.trgovina.delamaris.si se strinjate in soglašate, da te pogoje prebrali in razumeli ter sprejemate splošne pogoje poslovanja in se z njimi v celoti strinjate. Pridržujemo si pravico do sprememb in dopolnitev vsebin na spletni strani. Uporabnik je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Uporabnike spletne trgovine zavezuje različica splošnih pogojev, ki je veljavna v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost informacij

Ponudnik spletne trgovine se zavezuje, da bo uporabniku, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, nudil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju ponudnika (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku oziroma kupcu omogočajo hitro komunikacijo s ponudnikom,
  • glavne lastnosti izdelkov
  • jasno določene cene in razviden prikaz, ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • možni načini plačila,
  • pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
  • časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe,
  • opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen
  • pojasnila postopka ob pritožbi.

Ponudba

Ponudba izdelkov na spletni strani www.trgovina.delamaris.si velja izključno za potrošnike - fizične osebe, ki živijo na območju Republike Slovenije.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta si ponudnik pridržuje pravico do spreminjanja, ažuriranja in spremembe ponudbe v spletni trgovini. Glavne značilnosti izdelkov ter redne in akcijske cene so zapisane pri vsakem posameznem izdelku v spletni trgovini www.trgovina.delamaris.si.

Fotografije izdelkov so simoblične in nujno ne odražajo v celoti dejanskega stanja ponudbe.

Registracija uporabnika

Za izvedbo naročila registracija ni potrebna. Na blagajni samo izpolnite zahtevana polja s svojimi osebnimi podatki ter podatki za dostavo.

Naročilo

Kupec naročilo blaga v spletni trgovini izvede tako (primer za naročilo enega izdelka), da:

  1. med ponujenimi izdelki, s klikom na želeni izdelek odpre stran s podatki o glavnih značilnostih izdelka ter ceni,
  2. določi količino izdelka, ki ga želi naročiti,
  3. klikne na gumb »Dodaj v košarico«,
  4. klikne na gumb »Košarica«, s čimer odpre stran s podatki o izdelkih, ki jih je izbral za nakup ter podatek o skupni ceni za vse izbrane izdelke, skupaj s stroškom dostave,
  5. v košarici kupec lahko spreminja število želenih izdelkov, izdelek odstrani iz košarice (v vseh teh primerih mora kupec klikniti na gumb »Posodobi košarico«), se vrne na možnost dodajanja drugih izdelkov, ali pa nadaljuje postopek nakupa s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«
  6. na strani »Blagajna« kupec vpiše svoje podatke za sklenitev pogodbe, in sicer:
  • ime in priimek,
  • naslov, poštno številko in mesto,
  • telefonsko številko za potrebe obveščanja,
  • elektronski naslov za potrebe obveščanja,
  1. na strani »Blagajna« kupec s klikom izbere način plačila, in sicer med naslednjimi možnostmi:
  • plačilo po povzetju,
  • nakazilom na TRR račun ponudnika po predračunu,
  • s klikom na gumb »Zaključi nakup«, s katerim kupec odda svoje naročilo, z obveznostjo plačila.

V primeru nepravilne ali nepopolne izpolnitve podatkov iz prejšnjega odstavka je posameznik na to opozorjen in do pravilne izpolnitve ne more nadaljevati z nakupom.

Kupec odgovarja za podatke, dane v procesu izvajanja naročila.

Po oddaji naročila bo na kupčev e-naslov avtomatsko poslana potrditev prejema naročila. V njem bodo navedene vse potrebne informacije glede naročila in plačila kot tudi vračila naročila in povračila sredstev. Potrditev prejema naročila ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je odprema naročenega blaga začela vršiti.

Potrditev naročil, dostava in stroški dostave

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Naročila bodo pregledana in potrjena v roku delovnega časa ponudnika. Naročila prejeta izven delovnega časa ponudnika bodo pregledana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob nedeljah in praznikih bodo pregledana in potrjena prvi delovni dan.

Po pregledu naročila, kupec od ponudnika po e-pošti prejme potrdilo o izvedbi naročila. V trenutku ko ponudnik pošlje po e-pošti potrditev o izvedbi naročila, ki ga je prejel s strani kupca, je sklenjena kupoprodajna ponudba.

Cilj ponudnika je, da je dostava izvršena že v treh (3) delovnih dneh, vendar lahko v nekaterih primerih od potrdila naročila kupca do dostave mine šest (6) delovnih dni.

Vsi izdelki se pošiljajo preko GLS Slovenija (v nadaljevanju: dostavljalec) na kupčev naslov, ki je naveden v naročilu. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Na dan, ko ponudnik naroči prevoz za paket, kupca dostavna služba obvesti o pošiljki.

Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani dostavljalca in drugih dejavnikov, ki niso v pristojnosti ponudnika in nanje nima neposrednega vpliva (okvare pri pošiljanju s strani tretje stranke, ekstremne vremenske nevšečnosti ipd.)

Pri naročilu nad 50 EUR z vključenim DDV ali več so stroški pakiranja in dostave brezplačni. Strošek dostave za posamezno naročilo pri nakupu pod 50 EUR z vključenim DDV pa znaša 4,00 EUR z vključenim DDV - ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila. Navedeni stroški veljajo za dostavo v Sloveniji.

Ob dostavi izdelkov je kupec dolžan podpisati prejem paketa. Kupec je ob dostavi blaga dolžan opraviti količinski in kakovostni pregled blaga in v predvidenih rokih prodajalca obvestiti o morebitnih stvarnih napakah na dostavljenih izdelkih.

Za vsa vprašanja v vezi z naročilom ali dostavo lahko kupec kadarkoli piše na trgovina@delamaris.si ali pokliče na 05 6605 864, in sicer od ponedeljka do petka od 7.30 – 17.00, v soboto od 7.30 – 13.00.

Hranjenje naročila oz kupoprodajne pogodbe

Oddano elektronsko naročilo oz. kupoprodajna pogodba se hrani na sedežu ponudnika.  Kolikor bi kupec zahteval kopijo naročila ga le-ta prejme na elektronski naslov oziroma na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš e-naslov: trgovina@delamaris.si ali pisno na sedež podjetja.

Odstop od naročila

Kupec lahko po oddaji naročila odstopi od naročila dokler izdelki niso odpremljeni, odstop od naročila pošlje na elektronski naslov: trgovina@delamaris.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina www.trgovina.delamaris.si lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne. Ponudnik ima pravico zavrniti spletno naročilo in o tem odloča po lastni presoji. Zavrnitev naročila mora biti obrazložena, ponudnik mora o zavrnitvi nemudoma obvestiti kupca.

Cena

Cene izdelkov, navedene na spletni strani, so v evrih in vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene izdelkov v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen istih izdelkov na drugih prodajnih mestih ponudnika in medsebojno niso povezane.

Cene veljajo v primeru plačila z načini plačila, kot so določeni v teh splošnih pogojih.

Znižana cena predstavlja znižano redno ceno po kateri se prodaja predstavljeni izdelek. Znižana cena velja lahko za določen ali nedoločen čas. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma ponudil najboljšo možno rešitev, ki bo rešena v obojestransko zadovoljstvo.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave in/ali stroškov drugih storitev kurirja.

Koda za popust

V postopku nakupa je mogoče uveljavljati kodo za popust pri nakupu v kolikor je ta na voljo. Vnos aktivne kode za popust je uporabniku na voljo skozi korake nakupa blaga v spletni trgovini. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. po povzetju – plačilo z gotovino / s kartico ob prevzemu izdelkov
  2. predračun – plačilo po predračunu oz nakazilo na TRR. Po elektronski pošti prejmete podatke za nakazilo. Ko je nakazilo popolno, gre vaše naročilo na pošto. Če je naročilo plačano le delno, ostanejo naročeni izdelki do nadaljnjega v lasti ponudnika.

Izdaja računa

Kupec prejme natisnjen račun za nakupljene izdelke ob dostavi. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Pravica do odstopa od pogodbe

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago kupec, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrne. Kupec ima tako pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za takšno odločitev. Rok za odstop od pogodbe se začne šteti en dan po datumu prevzema izdelkov s strani kupca.

Odstop od pogodbe kupec pisno sporoči na elektronski naslov ponudnika trgovina@delamaris.si. Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku.

Vračilo blaga in vračilo kupnine v primeru odstopa od pogodbe

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejete izdelke vrne po pošti na naslov Delamaris prodajalna Izola, Muzčeva ulica 2, 6310 Izola. Izdelke je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec je dolžan ob vračilu blaga predložiti tudi račun za blago in poslati osebne podatke ter osebni račun kamor želi, da se vrne plačilo. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec.

Če kupec odstopa od pogodbe, mu ponudnik po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrne vsa prejeta plačila. Denar ponudnik vrne takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po vrnitvi izdelkov.

Reklamacija

Kupec lahko poda reklamacijo v primeru, da izdelek, ki ga je kupec prejel, nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje.

Kupec poda reklamacijo trgovina@delamaris.si. Pri vračilu izdelka, ki ga kupec vrača ponudniku kot reklamacijo je potrebno vedno priložiti originalni račun ali kopijo računa.

Nepoškodovan, neuporabljen in zapakiran v originalni embalaži lahko izdelek kupec vrne v roku 15 dni od nakupa na naslov: Delamaris prodajalna Izola, Muzčeva ulica 2, 6310 Izola.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače.

Ponudnik se je dolžan na podano reklamacijo pisno odzvati v 8 dneh oz. če reklamacija ni sporna, kupcu v tem roku na njegovo izbiro zamenjati izdelek z drugim istovrstnim ali vrniti kupnino. V kolikor je reklamacija izdelka sporna, mora ponudnik kupcu poslati pisno pojasnilo o razlogih za zavrnitev reklamacije ali kupca pozvati, da mu posreduje dodatne informacije ali dokazila, ki izkazujejo upravičenost kupčeve reklamacije.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Kolikor je  paket s katerim je kupec prejel naročene izdelke fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu. Ponudnik bo skupaj z dostavljalcem poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Obveščanje / tržno komuniciranje

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Varstvo osebnih podatkov

Kupec je dolžan ponudniku posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan sporočiti morebitne spremembe svojih podatkov. Kupec s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Za nakup v spletni trgovini www.trgovina.delamaris.si potrebujemo naslednje osebne podatke:

  • ime in priimek
  • naslov
  • kraj in poštna številka
  • elektronska pošta
  • telefonska številka

Navedeni podatki ponudniku omogočajo, da lahko kupčevo naročilo korektno izpelje ter kupca lahko o morebitnih spremembah ob naročilu tudi tekoče obvesti.

Ponudnik se zavezuje, da bo vse osebne podatke in zasebne podatke kupca v ter podatke o nakupih obdeloval skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Ponudnik osebnih podatkov posameznikov in kupcev ne bo posredoval nobeni tretji osebi, razen ko je to zakonsko zahtevano in je zahteva podana v pisni obliki s strani državnih ustanov in za izpolnitev pogodbe, zlasti zaradi dostave naročenega blaga kupcu ali reklamacij. Kupec s sprejemom teh splošnih pogojev izrecno soglaša, da ponudnik njegovo ime, priimek, naslov, elektronski naslov in telefonsko številko lahko posreduje dostavni službi, ki opravi dostavo naročenih izdelkov.

Vsi podatki, pridobljeni prek spletne strani www.trgovina.delamaris.si bodo uporabljeni za obveščanje o naročilu, za vodenje računov, ponudb in ostalo potrebno dokumentacijo ter v primeru izrecnega strinjanja kupca za pošiljanje informativnega gradiva, vzorčenja, obveščanja o komercialnih/nekomercialnih ponudbah, novostih ter ugodnostih.

Spletna trgovina Delamaris lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi kupčevega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih strani, ki jih je kupec obiskal v ponudnikovi spletni trgovini. Ponudnik uporablja te informacije izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine Delamaris in opitimizacijo.

Upravljavec baze osebnih podatkov je podjetje Pivka perutninarstvo d.d., ki za upravljanje z bazo pooblasti svoje zaposlene osebe, ki z bazo upravičeno upravljajo. Za potrebe izvajanja programa, analize in različnih poizvedb upravljavec lahko sodeluje z zunanjimi partnerji, s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju osebnih podatkov.

V skladu z GDPR in ZVOP-1 ima kupec pravico do dostopa in popravka svojih osebnih podatkov, ki jih poseduje prodajalcu. Podatke lahko popravi v svojem uporabniškem profilu ali pa s pisnim zahtevkom prodajalcu, kateremu mora predložiti dokazilo o svoji identiteti in naslovu.

Kupec lahko od ponudnika kot upravljavca osebnih podatkov zahteva, da ta preneha obdelovati njegove osebne podatke. Ponudnik je v tem dolžan osebne podatke izbrisati iz svojih evidenc v roku 15 dni od prejema zahteve. Kupec ima pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj.

Varnost spletne trgovine

Ponudnik uporablja ustrezne varnostno-zaščitne sisteme, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Prodajalec se obvezuje, da bo sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov za plačilo pri naročilu kupca.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se v svoji spletni trgovini trudi zagotoviti ustrezne slikovne materiale, opise izdelkov in navodila uporabe.  Kljub temu pa mora kupec oziroma uporabnik navodila za uporabo prebrati in upoštevati navodila navedena na določenemu izdelku. Ponudnik ne odgovarja za posledice uporabe izdelkov, kupljenih prek spletne trgovine Delamaris, ki bi nastale zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si ponudnik pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil se ponudnik zavezuje o tem obvestili v najkrajšem možnem času kupca in ga seznaniti z nadaljnjimi koraki.

Glede morebitnih napak na spletni trgovini Delamaris uporabniki lahko kadarkoli obvestijo oziroma opozorijo ponudnika.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov. Po najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na e-poštni naslov: trgovina@delamaris.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih (5) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in poslal uporabniku (kupcu) odgovor glede obravnave in časovne rešitve pritožbe ter ga sproti obveščal o poteku postopka.

Morebitne spore si bo ponudnik prizadeval po svojih najboljših močeh rešiti sporazumno. Kolikor sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja izključno slovensko pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Pivka Perutninarstvo d.d., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Spremembe splošnih pogojev

Ponudnik lahko te splošne pogoje spreminja in dopolnjuje. Za pravna razmerja med uporabniki in ponudnikom se upoštevajo različice splošnih pogojev, veljavne v trenutku oddaje spletnega naročila za nakup blaga.

V primeru sprememb predpisov, ki  urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike lahko ponudnik spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja ter se obveže, da  bo o spremembah sproti seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletnih strani www.trgovina.delamaris.si.

Želimo vam ugodno in prijetno nakupovanje!

Različica Splošnih pogojev: 2.0, veljavna od 19. 01. 2023

Pivka perutninarstvo d.d.